بین مطالب وب سایت جستجو کنید


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
سروش
23:43
جمعه 31 مرداد 1393

نرم افزار همه چیز درباره خودارضایی

با توجه به استفاده روزافزون مردم از فضای مجازی و مراجعات و تماسهای مکرر ایشان برای پیدا کردن اطلاعات صحیح و کافی و در دسترس نبودن کتاب های مختلف در زمینه خودارضایی و تعداد بالای سوالاتی که از این رسانه در خصوص خودارضایی پرسیده میشود سلامت نیوز درصدد است یکسری از اطلاعاتی که هم اکنون با همکاری تیم پزشکی سلامت نیوز فراهم آورده را به صورت نرم افزار تلفن همراه به مردم ارائه کند.

این اطلاعات صرفا با هدف بالا بردن سطح آگاهی جوانان و نوجوانانی منتشر میشود که متاسفانه به دلیل فقدان اطلاعات و نرم افزارها و سایتهای علمی و مناسب مورد هجمه تبلیغات نادرست قرار گرفته اند و دانستن هیچ کدام از آنها برای مردم نه تنها عیب نیست بلکه برای پیشگیری از خطرات احتمالی ضروری است.

در این نرم افزار اطلاعاتی درباره خودارضایی,علائم ابتلای اعتیادگونه به آن و عوارضی که در زنان و مردان ایجاد میکند و راهکارهای غلبه بر خودارضایی تشریح میشود.

این نرم افزار همچنین دارای یک تست هوشمند بوده که فرد بر اساس پاسخهایی که داده میتواند اطلاعات مفیدی کسب کند.

نرم افزار خودارضایی همچنین میتواند راهنمای مناسبی برای پدرها و مادرها باشد تا بدانند در صورت بروز این مشکل چگونه برخورد مناسبی با فرزندشان داشته باشند.

این نرم افزار را میتوانید به قیمت 50 هزار ریال و از طریق درگاه های الکترونیکی سلامت نیوز روی گوشی خود با سیستم عامل اندروید داشته باشید.

 

دانلود





نصب آسان
ابتدا نرم افزار را دانلود کرده و برروی دستگاه خود نصب نمایید، سپس از بخش پایین نسبت به پرداخت اقدام فرمایید تا کد فعالسازی را دریافت نمایید:

  دانلودqr
تعداد بازدید از این مطلب: 1554
بازدید : 1554

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود