بین مطالب وب سایت جستجو کنید


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
سروش
18:50
4 خرداد 1394
اسکرین شات (عکسهایی از محیط بازی) از بازی Block N Load برای شما گذاشته این که امیدوارم مورد پسندتان قرار گیرد. ( بر روی عکس کلیک کنید تا در سایز اصلی ببینید)

بازی Block N Load

بازی Block N Load

تعداد بازدید از این مطلب: 860
بازدید : 860
سروش
18:50
4 خرداد 1394

شک نکنید که کمپانی Big Fish Games در زمینه بازیهایی که من اسمش را می گذارم بازیهای کم حجم بهترینه و نظیر نداره ! بازی اتوبوس مدرسه هم در این زمینه واقعاً حرف نداره. این بازی که فقط 78 مگابایت حجم داره، با چند تا کلیک به صورت کامل و بدون محدودیت روی کامپیوتر شما نصب می شه و آماده لذت بردن میشه.

 اتوبوس مدرسه

لینک دانلود را در ادامه مطلب مشاهده کنید

دانلود بازی کم حجم، نرم افزار جمع آوری ایمیل، بازی اتوبوس مدرسه

تعداد بازدید از این مطلب: 829
بازدید : 829
سروش
18:50
4 خرداد 1394

بازی Mystika 2 که یک بازی کم حجم و سبک است درعین سادگی می تواند برای نوجوانان و کودکان بسیار جالب و سرگرم کننده باشد. هر چند دیده ام که افراد بزرگسال هم به آن علاقه زیادی داشته اند  به هر حال مراقب باشید که Mystika 2 پس از آن که از اینجا رایگان دانلودش کردید، زیاد وقتتان را نگیرد و شما را درگیر خودش نکند.

در Mystika 2 تقریبا 200 مرحله برای آن در نظر گرفته شده که می تواند برای چند روز هم که شده کودکان را سرگرم کند. نام این بازی سبک و سرگرم کننده Mystika می باشد. مراحل مخفی هم برای کاربرانی که هوش بیشتری دارند در نظر گرفته شده است که به جذاب تر شدن بازی کمک می کند. موزیک های دلنشین و رنگ بندی جالب در بازی به وضوح به چشم می آید ؛ پیشنهاد می کنیم این بازی سرگرم کننده را دانلود نموده و از انجام آن برای ساعت ها سرگرم شوید.

دانلود بازی Mystika

لینک دانلود را در ادامه مطلب مشاهده فرمایید.

کلمات کلیدی: بازی کم حجم، دانلود بازی، دانلود طرح توجیهی،  بازی فکری، دانلود رایگان

تعداد بازدید از این مطلب: 862
بازدید : 862
سروش
18:50
4 خرداد 1394
Running Sheep: Tiny Worlds یک بازی فکری و بسیار کم حجم است ! این بازی که تقریباً 17 مگابایت حجم دارد، برای مدتی شما را سرگرم خواهد کرد.

به نظرم بازیهایی مثل Running Sheep: Tiny Worlds بیشتر از این جنبه کاربردی و خوب هستند که برای گذراندان وقتهای کوتاه به درد می خورند و خیلی ذهن شما را درگیر نمی کند ! اما در عین حال خیلی جذاب و خوب است.

دانلود بازی running sheep

Running Sheep: Tiny Worlds بازی فوق العاده زیبا،کم حجم و اعتیاد آور که به یک گله گوسفند که در پیچ و خم ها و علفزار ها در حال چریدن هستند مربوط است و مطمئناً از دست گرگ ها در امان نخواهند بود.شما باید آنها را به مکان های امنی هدایت کنید و جان آنها را نجات دهید.

انجام این بازیه خانوادگی و سرگرم کننده را به شدت به شما توصیه می کنیم !

ادامه مطلب را ببینید تا لینک دانلود را مشاهده نمایید.

کلمات کلیدی: دانلود بازی,رایگان,دانلود بازی کم حجم,برندسازی,بازی فکری

تعداد بازدید از این مطلب: 814
بازدید : 814
سروش
18:50
4 خرداد 1394
برای من که بازیهای StarCraft بسیار علاقه مند هستم، همین وال پیپر کافی است تا دنبال بازی StarCraft II: Legacy of the Void بروم !

starcraft

تعداد بازدید از این مطلب: 849
بازدید : 849

تعداد صفحات : 8



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود